ellinorfrom

Livet som mamma, bokälskare, sambo och Ulf Lundell-fan.

Working girl

Publicerad 2009-08-31 19:55:41 i Allmänt,

Jag är helt slut. Hade glömt hur tufft det är att ta hand om ett gäng ettåringar. Huga vilket tempo, och vad mycket bärande. Ja herregud. Imorgon ska jag öppna så ska väl gå upp strax efter 5. God morgon känner jag. Men jag lär ändå däcka snart så det är lugnt. Kan bli en tuff vecka känner jag, långa dagar, tidiga morgonar, sena kvällar, två jobb. Mm får se om jag orkar röra på mig på invigningen på lördag.

Alice var här när jag kom hem, sötis. Hon har nog fler tänder på gång, smågnällig och fifflar med tungan i munnen. Hoppas hoppas. Dock hoppas jag att min tand stannar där den är. Min ena visdomstand verkar vara lite bråkig och gör vidrigt ont. Aj aj, sluta!
Nej lite läsa nu, sen sussa sött. Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela