ellinorfrom

Livet som mamma, bokälskare, sambo och Ulf Lundell-fan.

Läget är under kontroll

Publicerad 2010-04-30 12:51:26 i Allmänt,

Tänkte bara kasta in ett inlägg så ni vet att jag lever.
Trivs som fisken i vattnet här uppe, jobbet rullar på. Får ständigt lära mig nya saker. Man lär sig även att människor kan bete sig hur som helst för att slippa betala. Men men, det är ett varierande jobb.
Lägenheten börjar jag äntligen boa in mig i, fått i ordning alla mina saker så. Är lite mindre än vad man är van vid, men det blir nog bra. Som sagt. Vem som än vill är välkommen på besök hos mig :)

Återkommer så fort jag ordnat internet hemma hos mig, då ska det även bjudas på bilder.

Och för er som inte gjort det, snälla gå in och rösta på min sötkorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela