ellinorfrom

Livet som mamma, bokälskare, sambo och Ulf Lundell-fan.

Dag 3. Berätta om min familj.

Publicerad 2010-12-31 12:47:00 i Allmänt,


Min familj är det bästa jag har. Vi är ett glatt gäng.
Mamma Annika och Pappa Tommy. Dom har levt ihop galet länge, och bodde också grannar som små.
Dom började med att få en son, Jonas. Som nu är pappa själv till Evangeline som brukar dyka upp här på bloggen. Evanglines mor och Jonas sambo heter Therese.
Därefter kom den andra sonen, Tobias. Han är en tok som är förlovad med Cattis. Dom har mitt lilla guldkorn Alice.
Efter många om och men kom den tredje pojken, Markus. Han är bara två år äldre än mig och vi har en del gemensamt, både vänner och intressen. Han är för övrigt singel, så om någon är intresserad av en vettig 25 årig man, säg till!
Kort därpå kom då jag. Jag är minst, men inte alls bortglömd för det. Snarare bortskämd enligt mina bröder. Där håller jag inte alls med. :P

Annars så är det farmor och farfar också som ingår i min beskrivning av familjen. Dom finns ännu kvar, deras ålder till trots. Och det är vi glada för. För vad vore väl en julafton utan farfar som sover framför Kalle? Eller en fikastund hos dom utan farmors alla olika kaksorter? Nej tacka vet jag gamlingarna. Dom biter i ännu!



Hela gänget samlat, utom Evangeline som ligger i magen på denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela