ellinorfrom

Livet som mamma, bokälskare, sambo och Ulf Lundell-fan.

Julmarknad.

Publicerad 2012-11-23 14:51:00 i Allmänt,

Hit ska vi imorgon!
 
Vi ska på julmarkand imorgon. På Taxinge slott.
Min familj kommer hit för att se vart jag flyttat, därefter åker vi till Taxinge för julmys och julstämning.
Hoppas mitt huvud gillar läget. Har ju flera stycken att stödja mig på. 
I värsta fall får jag bosätta mig i fiket och mumsa medans dom andra handlar.
I love christmas!! Så det ska bli jättemysigt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-11-23 17:00:14

Ååååh så mysigt! Är det för mycket att hoppas på snö till imorgon? Kommer iallafall ta med mig kameran, julstämning på kort vill man alltid ha! :)

Ses imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela