ellinorfrom

Livet som mamma, bokälskare, sambo och Ulf Lundell-fan.

Dom där femtio nyanserna...

Publicerad 2013-04-19 15:38:00 i

Jag har läst trilogin av E L James. Kände att jag ville veta vad det var som gjorde alla kvinnor euforiska. Och jag blev så besviken!!
 
 
Det var porr, porr och porr. Och det var egentligen en intressant historia däremellan, men den fick inte så mycket plats i böckerna tyvärr. Del tre av böckerna sen då, där hände det ingenting! Den var så seg och tråkig!
Så ja, jag blev besviken. Menlös bokserie.
 
Om någon vill så får man gärna förklara vad som är så bra med böckerna.
 

Kommentarer

Postat av: Mawlejns photos

Publicerad 2013-04-19 17:42:44

/visslar och försöker låta bli att säga "vad var det jag sa?" men kommer sen på att så sa jag nog inte.. men jag lät bli att läsa dom iaf! :p

Postat av: Ida

Publicerad 2013-06-03 23:48:54

Jag håller på med trean nu men det går segt för jag tycker de är rätt dåligt skrivna. Men kunde såklart inte låta bli att läsa dem ändå, haha ;)

Svar: Nej jag gillade inte heller dom. Trean var helt klart segast. :)
Ellinor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela