ellinorfrom

Livet som mamma, bokälskare, sambo och Ulf Lundell-fan.

Lördag.

Publicerad 2015-10-31 07:05:36 i


Jaha. 
Här har vi varat vakna sedan kl 6. Om man bortser från alla vakna stunder inatt förstås.
Det här är väl ändå det minst härliga med barn? Jag är sååå trött! Men inte Ture, han röjer för fullt. Och jag sitter som ett fån och glor på honom. Mysigt.

Idag blir det barnkalas. Tures kusiner har fyllt år, så det blir fint att träffa släkten. 
Och ikväll blir det självklart kyrkogården och tända ljus.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: sabine

Publicerad 2015-10-31 10:52:59

Jag ska ut till kyrkogården med å tända massa ljus. Sen blir det middag ute med min man å fredrik. Nåt glas vin å sen ska jag avsluta kvälle med en whiskey hos mami å papi :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela